کسب و کار اینترنتی چیست و چرا باید راه اندازی کنیم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کسب و کار اینترنتی چیست؟

تجارت الکترونیکی مخفف "تجارت الکترونیکی" است (به ایتالیایی: "کسب و کار اینترنتی ") و به همه اشکال استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات دیجیتال گفته می شود که برای پشتیبانی یا کارآیی فرآیندهای فروش طراحی شده اند. ، هم در مراحل آماده سازی و هم در مراحل مذاکره و اجرا. با این حال ، همان اصطلاح همچنین می تواند به معنای "تجارت الکترونیکی" ترجمه و استفاده شود ، به این ترتیب ، به عنوان مثال ، فرایندهای تجاری یک فروشگاه آنلاین یا یک شرکت مستقر در اینترنت نمایانگر یک تجارت الکترونیکی است.

 

این دو تفسیر متفاوت از این اصطلاح بیانگر کسب و کار اینترنتی یک مشکل اساسی است: تا به امروز ، تعریفی از تجارت الکترونیکی جهانی ارائه نشده است. تفسیر این اصطلاح بسیار گسترده است و تجارت الکترونیکی غالباً به شیوه ای گمراه کننده به کار می رود ، به عنوان مثال به عنوان مترادف "تجارت الکترونیکی". اگرچه همپوشانی هایی با مفهوم تجارت الکترونیکی وجود دارد ، "تجارت الکترونیکی" به طور خاص به تجارت محصولات و خدمات در اینترنت (به عنوان مثال خرید آنلاین) اشاره دارد ، بنابراین بسیار محدودتر است و به عبارت دقیق تر تنها بخشی از تجارت را نشان می دهد. تجارت الکترونیکی

 

فروشگاه اینترنتی IONOS

 

آیا می خواهید فروش کسب و کار اینترنتی محصولات خود را بصورت آنلاین آغاز کنید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ با استفاده از IONOS به سرعت و به راحتی فروشگاه آنلاین خود را ایجاد می کنید!

 

گواهی SSL از دامنه رایگان 24/7 پشتیبانی می کند

 تعریف

تجارت الکترونیکی کسب و کار اینترنتی اصطلاحی عمومی است که شامل تمام اشکال استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات دیجیتال برای پشتیبانی و افزایش کارایی فرآیندهای تجاری در تمام مراحل فروش است. از طرف دیگر ، تجارت الکترونیکی فقط به تجارت کالاها و خدمات ، به ویژه در اینترنت اشاره دارد و بنابراین تنها بخشی از تجارت الکترونیکی بسیار بزرگتر است.

 

گرافیکی که نشان دهنده گنجاندن تجارت الکترونیکی در تجارت الکترونیکی است

برای درک ارتباط بین اصطلاحات  کسب و کار اینترنتی  تجارت الکترونیکی و تجارت الکترونیکی ، می توانید تجارت الکترونیکی را به عنوان بخشی از تجارت الکترونیکی تصور کنید.

Covid-19: تجارت خود را اداره کنید

IONOS با پیشنهادات ، مشاوره و پشتیبانی فردی از مشاغل کوچک ، رستوران ها و هنرمندان پشتیبانی می کند. به فروش محصولات و حضور آنلاین خود ادامه دهید.

 

اصطلاح "تجارت الکترونیکی" شهرت خود  کسب و کار اینترنتی  را مدیون یک کمپین تبلیغاتی IBM است که مربوط به رویه های IT برای اتوماسیون فرآیندهای تجاری است: در 7 اکتبر 1997 ، شرکت مشاوره و فناوری اطلاعات ایالات متحده مقاله ای هشت صفحه ای در مورد دیوار منتشر کرد. ژورنال استریت ، که در آن کلمه (آن زمان هنوز هم "تجارت الکترونیکی" نوشته می شد) به عنوان یک اصطلاح راهنما برای چگونگی تغییر بنیادی سیستم های تجاری در آینده از طریق اینترنت بود.

 

در آن زمان ، IBM قصد داشت "طراحی مجدد فرایندهای استراتژیک تجاری و پاسخگویی به چالش های یک بازار جدید را که به طور فزاینده ای با جهانی سازی و مبتنی بر دانش کسب و کار اینترنتی  مشخص می شود". این شرکت می خواست خود را به عنوان یک متخصص در این مفهوم جدید اقتصادی معرفی کند ، اما تصمیم گرفت این اصطلاح را به ثبت نرساند. هدف این امر این بود که شرکتهای دیگر باید مفهوم تجارت الکترونیکی را تطبیق دهند و بنابراین به ایجاد یک صنعت کاملاً جدید کمک کنند.

 

مonلفه های تجارت الکترونیکی

م centralلفه های اصلی تجارت الکترونیکی اطلاعات ، ارتباطات و معاملات است. شرکای اقتصادی از طریق شبکه های دیجیتال (به عنوان مثال شبکه های ارتباطی عمومی یا خصوصی) با استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی ، فرایندهای تجاری را برای پشتیبانی و افزایش کارایی پیاده سازی می کنند.

 

سه حوزه کلیدی در تجارت الکترونیکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

 

خرید الکترونیکی: خرید الکترونیکی محصولات  کسب و کار اینترنتی  و خدمات توسط شرکت ها ، با هدف کاهش اتلاف انرژی و پول انجام می شود.

فروشگاه اینترنتی: فروش الکترونیکی محصولات و خدمات از طریق سیستم عامل های مناسب ، به عنوان مثال از طریق فروشگاه های آنلاین.

محل ورود: تجارت الکترونیکی از طریق شبکه های دیجیتال به عنوان نقطه ملاقات بین مشتریان و تأمین کنندگان محصولات و خدمات.

دو بخش دیگر از تجارت الکترونیکی به این موارد اضافه می شود:

 

جامعه الکترونیکی: شبکه های ارتباطی الکترونیکی بین مردم و م institutionsسسات ، که باید از تبادل داده و دانش پشتیبانی کند و تصمیمات مربوط به معاملات را آماده کند.

ecompany: همکاری تجاری الکترونیکی برای اتصال خدمات فردی شرکتها. هدف ایجاد یک شرکت مجازی با پیشنهاد معاملات مشترک است.

ویژگی های کسب و کار اینترنتی

برای درک کامل مفهوم تجارت الکترونیکی ، لازم است که ارتباطات بین تجارت الکترونیکی و اقتصاد خالص را بشناسید و بدانید که چه کسانی شرکت کنندگان معمولی در بازار تجارت الکترونیکی هستند.

 

اقتصاد خالص و تجارت الکترونیکی

دامنه عملکرد تجارت الکترونیکی با توجه به امکانات اقتصاد شبکه مدرن ، معروف به "اقتصاد خالص" تعیین می شود. با این اصطلاح





:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 19 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی